Strumpbyxfenomenet

för att spinna vidare på detta inlägg!
Jag brukar köpa de flesta av mina strumpbyxor på sådana där hemskt tråkiga affärer som h&m, åhléns, osv.
Inget dyrt spännande designtjosan för mig. MEN, det jag ville komma till är...
Fenomenet Med Vita Strumpbyxor.
Jag tycker att vita strumpbyxor är något av det finast man kan ha. Det passar till allt, man ser inte lika supersmal och pinnstickig ut som i svarta. Men det som iallafall jag alltid råkar ut för är att de TÄNJER UT SIG. Jag har provar hur många olika par som helst, men alla envisas med att ständigt vecka sig över mina knän, och till slut måste jag slänga dem för att de inte går att använda. Är det någon som har ett bra tips på vars man han införskaffa ikke uttänjbara vita strumpbyxor så klicka iväg en lite kommentar!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har samma problem! Men jag har hittat ett par strumpbyxor utan fot (vad heter såna?) som faktiskt inte töjer ut sig. Tror jag köpte dem från h&m, de har ett litet blomaktigt mönster. Så de kan faktiskt ha några guldkorn där :)

2009-10-12 @ 15:32:04
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback