Den sista september, imorgon kommer den riktiga kylan

Snart åker jag till göteborg för att utöka min garderob med lite roligare föremål och smygfotografera kul gatumode (det är det bästa som finns, gör det alltid i gbg)
I framtiden kan ni alltså vänta er högar med göteborgsfotografier så att ni riktigt kan längta efter allt fint som finns där, och så att jag kan gotta mig i er olycka och otur.
Nu är det höst och man känner det överallt. Idag plockade jag äpplena från våra äppelträd. På hösten är det iallafall kul med kläder, det enda dåliga är väl att jag hela tiden vill gå runt i för tunna klänningar och strumpbyxor när jag egentligen borde använda byxor och fler andra olika lager för att inte känna den där isiga morgonvinden när jag cyklar till bussen på mornarna. Idag inhandlades lite mer tjockare strumpbyxor för att jag inte helt ska avlida, och en tuff halsduk. Kanske kommer bilder imorgon. Nu gick kasper och lade sig så det borde jag också kanske göra.
//Amanda

Kommentarer
Postat av: matilda

ååh, jag började läsa och trodde att det var kaspre, och fick det inte att funka när han ville ha klänning och strumpbyxor...

åååh, vill oxå till gbg!! såå fint!

2009-10-03 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback