Fränt




Creds till Amanda för bilderna.
  • Solglasögon, Cheap Monday, 200kr på Weekday i Göteborg
  • Jacka, ingenaning, 450kr på marknad i London
  • Skjorta, Emilio, 400kr tror jag, på MQ någonstans i Sverige
  • Bälte, ingenaning, 200kr på MQ i Umeå.
  • Byxor, 150kr tror jag, på Weekday i Göteborg
För det första måste jag berätta att jag skriver ut originalpriser. Inte inköpspriser. Det råkar nämligen vara så att jag köper i princip allt på inte fullpris. Men jag tänker att det är intressantare att få veta vad det vanliga priset är.

Sen är det där med solglasögonen en ganska rolig historia. Jag köpte faktiskt ett par sånna där solglasögon på weekday i Göteborg, men inte de jag har på mig på bilden.  De köpte jag från internet efter att de slutat säljas i butikerna ty de andra råkade jag tappa på en parkbänk i London. Grattis random London-bo.


Sen måste jag ju upprepa en del visdomsord angående den här "outfiten". Ni kanske noterar att jag har tre helt omatchande brunfärger på mig. Det är fränt. För vet ni vad, tänk er om det bar hade varit två av dem? Det hade varit helt horibelt, men nu när jag har tre så tar det ut varandra. Eller hur. Lite?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det var roligt, ditt självförtroende bar upp hela outfitten så det var inte förräns jag tittade en gång till som jag såg att du har både tre olika bruna och blandat grönt och blått. Så creds till DIG för att du lyckas med något sådant :)

2010-12-13 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback