Hej nu är det Kasper som skriver igen.


Som ni ser. Kasper. Credits till Fanny.

Sen bjuder jag på en till selfpic.

  • Svart t-shirt, The killers, 50 spänn av albin, ursprungligen internätet.
  • Iphone, Apple, svindyr.
  • Bälte och byxor som ni sett förut.
EDIT: Skulle jag vänt den där?
Och en till, en estetisk en (=suddig).


  • Grå kostumbyxor, nå hundra på Weekday i Göteborg.
  • Skjorta, J. Lindeberg, 1100 på jagvetinte.

Idag har jag varit på fett möte i hundra timmar. Nu måste jag plugga fast det är roligare att blogga så det gör jag. Imorgon har vi fyra timmars referatprov, sen har jag möte igen på kvällen och på fredag är det deadline för två saker i skolan och nån uppgift. Men jag bloggar på. Jippi.

Kommentarer
Postat av: anonym

shit sikken vacker bild, sjuk cred till konsnären!

2009-10-03 @ 12:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback