Min idol

Okej, det här är min idol på riktigt
http://valtzor.blogspot.com/



Visst, någonting säger mig att hans engelskaundervisning varit minst sagt bristfällig, men han måste ju garantrerat vara den snyggaste killen jag vet.


Ikväll ska jag se på Harry potter med vänner. Jag skriver det som kompensation för att jag inte har någon bild att lägga ut. Om Amanda lyckas läsa mina tankar och tar med sig kameran ikväll så kanske det blir några imorgon.
Jag kan meddela att jag sitter på lektion också om det är någon som är intresserad av det.

Tre dagar senare märker jag det här inlägget och bestämmer mig för att posta det. Fortfarande utan bilder. Jag känner på mig att det här kommre bli en modeblogg som uppdateras ungefär en gång i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback