Prickigt.


Credits till min webkamera


Och jag har på mig en prickig t-shirt varifrån jag inte har tänkt säga för då kanske ni köper en likadan.

Annars har jag lite funderingar. För det första så skulle jag vilja fråga varifrån den här, som jag nyss fått lära mig att den heter, "PJ"stilen kommer ifrån. Det är ju bara hemskt. Utom möjligen själva grundidén med mycket vida byxor som snävar in i slutet. Lite sjuttonhundratalskänsla där. Yum <3
fast det de gör med det är ju bara rent horibelt.

Annars då? Jo annars då så skulle jag vilja påpeka att många kända bloggare är fula/läskiga/har dålig klädstil. Det är lite konstigt tycker jag. Kom igen, visst ser Foki lite ut som en alien? Och nog fan tycker väl ni andra också att blondinbella, kenza osv ser ut som hårdplast.

Sen tycker jag personligen att det är ganska förvånande hur många som faktiskt läser sånna bloggar. Foki kan jag förstå, det är ju i alla fall gulligt ibland. Men kom igen. Resten? Det är verkligen inte bar, det är inte ens dåligt, det är bara tråkigt.


För sånt här, det är ju bara frekkin great.

Kommentarer
Postat av: Amanda

kolla minen! kolla minen!

2009-09-06 @ 22:25:09
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: A

Sv: Ja asdrygt. Men det var inte meningen

2009-09-08 @ 10:49:46
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback