Breaking it down.

Slagsmålsklubb.

Jag slits mellan att vilja gå ut och springa eller gå att köpa godis. Förmodligen så springer jag till Konsum.


Förövrigt vill jag skratta åt er dryga människor som läser "kiinza" och desirieirsssree-nånting-inte-fan-vet-jag-vad-hon-heter för att "Det är kul", eller att "Skratta åt".
Nä. Det är inte kul. Antingen har de behov av självbekräftelse, eller låtsas vara dumma för att skaffa sig besökare som "skrattar" åt dem. Hur som helst så är det så farligt nära prostitution att jag mår illa.
Det får unga tjejer att tro att det rätta sättet att skaffa självbekräftelse på är att visa sig halvnakna för killars skull (och andra tjejers, varför i helvete läser ni sånt?) och prata om sitt hår. 
Och nej, jag tycker inte att blondinbella är någon "smart affärskvinna". Hon borde i alla fall inte vart det. Om folk bara hade varit lite mindre tröga. Dessutom är hon muffare. De är väl för i helvete allihopa muffare.









Let's do dis thian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0