Inte för att jag vill utge mig för att vara någon slags kännare av hip-hop men...




Okej, den som har på sig den här tröjan utan något slags mått av självioni förtjänar ju uppenbarligen någon form av kroppsstraff. Kom igen. Om man går så långt att man måste skriva ut på sin tröja att man är något visst så har det ju gått för långt. Är det inte tillräckligt med byxor vid knäna, för stora tröjor, kepsar och halsdukar och allt sånt där som i alla fall jag trodde hörde till hip-hop-stilen? Nä, utan man måste skriva ut det också. Annars förstår ju folk inte.







Och ja, visst skrev jag det här inlägget bara för att jag inte skrivit något på länge, men ändå.



Hälsningar
Kasper

Kommentarer
Postat av: A

kaspertönt

2009-10-09 @ 10:07:45
URL: http://tackytaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag beställde en sån åt anette en gång

2009-10-09 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback