Inte hårspray.


KMS drywax
Awesome.
Rätt dyrt, typ 215:- men fungerar riktigt bra. Min håller på att ta slut så jag får väl paya upp.


Förövrigt skulle jag vilja ge er en lista på de låtar jag i helighet lyssnar på:
  • All the things she said - t.A.T.u
  • When I'm Gone - Eminem
  • Always on my mind - Pet shop boys
  • Stan - Eminem, Dido
  • Jizz in my pants - The lonely island
Eller her enkelt; JesusOkej, pet shop boys och lonely island är kanske inte direkt hemliga. Men resten var lite pinsamt att erkänna. Jag lovar att jag inte lyssnar på Eminem i vanliga fall. Jag lovar.


Hälsningar
Kasper

Kommentarer
Postat av: Big B

http://lyko.e-butik.se/?ref=kelkookelkoo&artnr=57-100



Lite billigare...

2009-10-10 @ 15:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback