Ni kommer ändå inte ge mig nått :(

Jag fyller år den tjugosjunde oktober
  • Jättefinasvartaläderhandskarmedmudd från mq.
  • kärlek. fast det får jag redan <3
  • Jag skulle kunna tänka mig lite skivor. Deep Cuts, Vatten & Bröd och kanske nå annat fint.
  • Sånna där tunna cheap monday jeans som finns på the store.
  • fläckig-aktiga byxor.
  • enfärgade glada sockar.
  • ipodsockar.
  • Parkasjacka.



Sprayvax har jag köpt redan. Man fick med en liten på köpet.



Dagens uttalande:
"Om några veckor när det här momentet är över. Och då kommer ni tänka det! Att jordgubbarna inte var värt det!"
Sagt av vår svensklärarinna efter att ett stort antal elever använt ursäkten "Men jag måste skörda!" (I farmville) när de haft datorerna uppe under en genomgång.






Hälsingar
Kasper

Kommentarer
Postat av: Lotta

Om vi ses kan jag ge dig en ipodsocka! :D

Och tack för kommentaren på bloggen! :)

Det där med Radiohead är bara positivt eftersom de är (enligt mig) historiens bästa band. Ses! // Lotta

2009-10-03 @ 20:21:54
URL: http://suddflickan.blogg.se/
Postat av: enavdomfinaste

Can't buy me love

2009-10-04 @ 00:36:43
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: ida

Du kan få några fina färgglada sockar av mig.

2009-10-04 @ 01:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback