jag kan inte tänka

Allt går så fort. Helt plötsligt har något hänt. Något jag har missat. Käns som att jag försöker vara överallt och därför aldrig hinner vara på samma plats. Jag saknar alla de vänner jag brukade spela med på internet förut. Vi hade så roligt. Och den där ironiska humorn var det enda som fyllde dagarna med något. Och de roliga internskämten. Och tankarna och idéerna. Och alla man slutade prata med. Som dog bort. Vad hände med Fixy? Med Leyen. Och alla andra konstiga internetnamn som dolde en människa. Jag vill ha tillbaka det där. Det var så lungt. Så fyllt av inget. Så trevligt.

Och ddet går ssnabbare i mitt huvud och tempot och allt och bokstäverna flyger och jag är less och trött och pigg och irriterad och undrar vad fan jag ska göra av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0