Tionde September

Väldigt trevligt att vara uppe på natten ibland. Man får krascha det i skolan dage efteråt, typ bita iop och låtsas att man inte är trött i några timmar sen sega när man kommer hem. Men vafan, känslan av natt kan man bara ha på natten.

Lyssnar på musik jag inet alls lyssnar på i vanliga fall som typ "The death and resurrection show" och nå rap-skit. Har förövrigt slagit ihjäl 17 harkrankar sittandes på samma stol framför datorn. ja jag räknade det är inte en överdrift. Det lög in en massa genom fönstret och här behöver nu städas.

Dessutom har jag sett på en massa gamla goda Jon Lajoie klassiker med albin. Så jävla bra. Jag älskar att han till skillnad  från lonely island har noll budget på sina grejer och endå får massvis med visningar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH TACK FÖR ATT DU PÅMINDE MIG OM LONLEY! åhåhåh

2009-09-17 @ 19:10:48
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0