Fasansfullt beskådande i busskön denna sköna lördagseftermiddag

Något jag bara måste få säga, nu när jag väl har en modeblogg. Detta är ett fenomen som jag ständigt och jämt går och tittar efter, fasar för, och fruktar till döds. Fenomenet har benämningen LEGGINGS. Ni måste ju bara höra den fruktansvärt hemska efterklangen?! Jag kan verkligen inte förstå varför detta har blivit en sådan stor fluga i vårt samhälle, nej ve och fasa. Jag kan inte se det fina i det! Okej, strumpbyxor som är avklippta? så att man behöver stå i bussköerna och se alla äckliga orakade ben som tittar fram? De som är hemskast är de som slutar alldeles nedanför knäna. Snälla människor, ta på er riktiga rejäla strumpbyxor!
tack för mig.
//Amanda

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker att det är fint.

Även om jag bara äger ett par.

Vrister är nice.

2009-10-03 @ 16:46:09
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback